18 Mart 2018 Pazar

Atıştırmalık #40 (Üç Güzel Film)

Dazed and Confused - Richard Linklater (1993)



70'ler lise ve okulun son günü, sinyırlarla fireşmınların kapışması ama kapışmaması da, bol bol alkol, duman ve müzik. Süper bir playlist var, eğlenceli. Richard Linklater'ın ilk dönem filmlerinden. Bol bol ünlü oyuncuların gençliklerini içerir, bilginize :). Şurada kendisinin harika Before serisinin linkini bulabilirsiniz tıktık.

The Loves of A Blonde - Milos Forman (1965)



Çokk güzeldi, siyah beyaz Çek Yeni Dalgasından, beyaz ve kara komedi. Başarılı <3. İlgililer kaçırmasın <3.

Thou Wast Mild & Lovely - Josephine Decker (2014)



Efsane film, bu filmde ne demek istediğimi en ama en sonunda anlayacaksınız. Bayıldım. Görsellik şahane, her bakımdan sade, Pinteresk diyaloglar, şairane bir hava. Diğer filmlerini de hemen izlemek istiyorum. Yeni filmi Miranda July'li Madeline's Madeline'i de :). Yalnız filmin afişi ve adı beni izle diye bağırmıyor mu <3.

28 yorum:

  1. hoş tavsiyeler :) ünlülerin genç halini izlemeye bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. O zaman bu film tam senlik; Matthew Mcconaughey, Milla Jovovich, Ben Affleck, Adam Goldberg gibi birçok isim var :).

    Ben şiddetle son filme bakmanı öneririm, seveceğini düşünüyorum :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kombo olmuş :) son filmi izleyeceğim ✌️

      Sil
    2. İzle izle, bakalım gerçekten beğenecek misin :). İkinci filmde çok iyi aslında, Guguk Kuşu'nun yönetmeninden, belki de çoktan izlemişsindir :).

      Sil
    3. Loves of a Blonde çok güzeldi, üzerine konuşacak bir sürü şey var, Çek Yeni Dalgası acayip ilgimi çekti bu arada, biraz kurcalayayım diyorum.

      Thous Wast Wild and Lovely beyin yaktı :) filmdeki favori karakterim "baba" üzerinden yarıdan itibaren id ego süperego analizleri yapmaya başlamıştım ki, nerelere gitti film öyle :)

      Sil
    4. Çek Yeni Dalgası çok güzel bişe, Daises'i de öneririm :).

      Hahahah, yaa dedim ama dimi :):). O diyaloglarda ki gerilim, sonundaki hamleler falan güzel olmuş :). Ama sonu ama en sonu efsane olmamış mı :).

      Sil
  3. Bende son filmi merak ettim

    YanıtlaSil
  4. Oh şahane öneriler ama önceliğim 3. filmde :)

    YanıtlaSil
  5. Öneriler için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. the loves of a blonde u merak ettim :)

    YanıtlaSil
  7. bu 3 filmi de radarıma aldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son iki filmi özellikle çok seveceğini düşünüyorum 😊

      Sil
  8. lila dit ça.
    the girl on the bike
    the hussy.

    hoşş filmler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar da güzel izlemediysen öneririm 😊

      Sil
    2. üçüncüyü izlemedim aklımdaaa :) linklater ve forman iyiler tabikideee :)

      Sil
  9. Hey, seni yapığım ilk mime mimledim, umarım mim hoşuna gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternete kavuştuk, en yakın zamanda yazacağım :).

      Sil
  10. Özellikle sonuncusunu pek merak ettim doğrusu :) Umarım yakında izlerim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım keyifle izlersin, benden de çok çok sevgiler sana :).

      Sil
  11. Dakikalar önce keşfettiğim bu tatlı blogu sevdim öneriler içinde teşekkürleeeer :)

    YanıtlaSil