27 Temmuz 2017 Perşembe

İyi ki doğdun Öneri Makinesi! 3. Yıl

İyi ki doğdun Öneri Makinesi, iyi ki doğdun Öneri Makinesii iyi ki doğdun iyi ki doğdun iyi doğdun benim canım Öneri Makinesi :).














Evvvet bugün benim kıymetlimin üçü bitirip dörde geçtiği gün <3. Uzun bir düşünme süreci ve her zaman yaptığım gibi bir anda hadi artık aç artık şunu dememle 27/07/14'te blogger dünyasına giriş yaptım. Yıllardır aklımda olan bir şeyi hayata geçirdim. Hem de aynı gün doğmuşuz ikimiz de pazar günü :). Benim doğum günüm bitti sıra onda :). Umarım upuzun yıllar sıralanır şu sağ tarafta da yılların içinde kayboluruz o yazı neredeydi diye :). Nice uzun güzel bol yayınlı yılların olsun Öneri Makinesi; müzikle, sinemayla, edebiyatla, sanatla, sevgiyle kal <3.















Sanırım her sene artık bir gelenek gibi bir şey oldu doğum günlerinde blogger stili hediye almıyor veriyoruz çünkü sizin değerli yorumlarınız zaten bizim için bir hediye bu çekiliş de teşekkürü :). bir de hediye alıp vermek çok güzel şey yaa :).

4 yaşına giren Öneri Makinesi münasebetiyle bu çekilişle size dört kitap hediye etmek istiyorum. İkisi yeni ikisi benim kitaplığımdan ama bir kez okundu yeni gibiler, anlamayacaksınız bile hangileri :).



İşte kitaplarımız bunlar, kısaca bahsedeyim; Alper Canıgüz sevgim zaten malum
Bakınız: Alper Canıgüz Sevmek; o yüzden sizlere son çıkan kitabı yepyeni taptaze Kan ve Gül kitabını hediye etmek istiyorum, kitabın yorumuna buradan ulaşabilirsiniz :) :).

İkinci olarak şu aralar çok popüler olan adını sıkça gördüğüm Stefen Zweig'in yıllar önce okuduğum ve çok sevdiğim Satranç kitabını yine sizler için seçtim :).

Üçüncü kitabımız severlerini çok mutlu edecek bir kitap çünkü ülkemizde de oldukça sevilen bir yazar Gabriel Garcia Marquez'den Benim Hüzünlü Orospularım.

Ve son kitabımız da yine sevilen yazarlardan Oruç Aruoba'dan Hani :).

Bir de kitapların yanında olmazsa olmaz el yapımı (ben yaptım :)) ayraçlar :). Ben köpek insanıyım ama kedinin kalıbı daha güzel çıktığı için onu yapmayı seçtim, bence sevimli :).

Katılmak için şartlar;

her zamanki gibi çok basit. Tek zorunlu şart; sağ taraftaki GFC'den (gel gel gel güzelim gel diye de bilinir :)) blogu takip etmek ve aşağıya katıldığınıza dair yorum bırakmak :). İşte bu kadar :).

Yok bu bana yetmez ben çok istiyorum bu kitapları ek hakkım da olsun derseniz herhangi bir sosyal medya hesabınızdan (Instagram ve Twitter'da Öneri Makinesi'ni etiketlemeyi unutmayın, Instagram'da çekiliş etiketli yayınımı repost yapabilirsiniz :))  bu yayını görünür olarak paylaşır ve yorumda katılım linkini verirseniz de ek hakkınız geçerli olacaktır ama çekiliş bitene kadar açık olsun :).

İşte bu kadar :). Yine sizden çok ben heyecanlıyım :). Çekiliş 27 Ağustos'ta saatler 00.00'ı gösterdiğinde çekiliş biter ve ben de hemen açıklarım sonucu bir aksilik olmazsa :). Yurt dışı gönderimi maalesef yok, belirteyim. Katılımınız bol kitaplarınız çok olsun :). Hediyelerle kalın <3.

47 yorum:

  1. Nice mutlu yazılara diyelim sevgili öneri makinasına :))
    İyi ki yazmaya başlamışsın, biz de seni tanımışız ♥
    Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  2. Nice senelere canim benim. Katilmadan olmaz. Hepsi harika kitaplar. İki sosyal mecrada da takip ediyorum seni zaten. İnstaya bieaz yabanci olsam da ogrenirim ne olacak. :)

    YanıtlaSil
  3. Heyoo! İyiki doğmuş hem de kocaman olmuş, iyiki bizimle, daha nice güzel yıllar olsun bol bloglu, müzikli, kitaplıı! :) Haydi katılalım o haldee.. ;)

    YanıtlaSil
  4. Kutlu olsun :) Çekilişe katılacaklara şimdiden bol şanslar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Kutlu mutlu olsun.. Bol yazılı harika bir yıl olsun !!! İyi ki tanımışım :)

    YanıtlaSil
  6. Blogunun yeni yaşı kutlu olsun. Şahane içerikler sunuyorsun bizlere, gerçekten. Buralarda yazı yazmanı destekliyorum. Ee madem çekiliş var ben de şansımı deneyip katılayım. ^_^

    YanıtlaSil
  7. Yeni yaşınız kutlu olsun. Daha nice yıllara. Önerileriniz eksik kalmasın.

    YanıtlaSil
  8. Nice mutlu yıllara :) Ben,katılmazsam olur mu :) Destekliyoruz tabi ki :) İnşallah o güzel kitapları ben kazanırım :)

    YanıtlaSil
  9. Blogunun yeni yaşı kutlu olsunn. Önerilerin her daim bizimle olsun. Öneri makinesinin daha da büyümesi dileğiyle... Mutlu yıllar. :)

    YanıtlaSil
  10. Nice yayınlara, nice filmlere, dizilere ve müziklere Öneri Makinesi :)
    İyi ki açmışsın ve iyi ki tanımışım, daha çok yol alacak ve önerilerin dillere destan olacak eminim :)
    Sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  11. İyi ki böyle bir blog oluşturmaya karar vermişsin ve ben de iyi ki keşfetmişim :) Yazılarını okumak, tavsiyelerine kulak vermek çok keyifli!
    Nice on yüz bin gün bloglamaya! ❤❤

    YanıtlaSil
  12. İyiki dogumuş iyiki varsın sevgili öneri makinesi 😊daha nice mutlu güzel yıllara paylaşımlara doğumum gününüz kutlu olsun efendim 😊 bizde dahil olalım bu güzel çekilişe katıldım 😊g+ yaptım beyaz Yağmur olarak 😊 sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Nice senelere. Nice yazılarını okumaya.
    Katıldım.

    YanıtlaSil
  14. Nice senelere Öneri Makinesi! Atıştırmalıklarımız daim olsun! :D

    YanıtlaSil
  15. Nice nice senelerrree☘☘Ben cekilisinize malesef katilamiyorum yurtdisinda yasadigim icin.

    YanıtlaSil
  16. Nice yaşlara ❤ katılıyorum. İnstagram: @cnskarakoc

    YanıtlaSil
  17. Nice senelere :D Güzel günlere o zaman katıldım :)

    YanıtlaSil
  18. 1 hafta kadar oldu, yeni katıldım aranıza, gelir gelmez de çekilişe denk geldim:) Nice okuyucuların, nice uzun yılların olsun Öneri Makinesi.. Var ol..

    YanıtlaSil
  19. İyi ki doğduuun :) Yeni ufuklar açan ve yeni kitaplarla, filmler ve müziklerle hayatımıza giriş yaptın, çok teşekkür ederiz :) Ben de katılmak isterim çekilişe elbette :) Senden bir anı daha kalsın bize.

    YanıtlaSil
  20. İyi ki doğduun Önerii Makinesii iyi kii doğduun iyikii doğduuun mutlu yıllar sanaa :D İyi ki blog yazmaya başlamışsın o zaman :))
    Katılıyorum ben de, çok güzel kitaplar :))

    YanıtlaSil
  21. Nice yollara öneri machine :) İyi ki seni tanımışız :)
    Dipçe: Katılıyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  22. İyi ki doğmuş öneri makinesi, nice yılları olsun inşallah :) Ben de katılıyorum kitap varsa her zaman varım :)

    YanıtlaSil
  23. Ay bugün ayın kaçı kacırdimmi ben yoksam :) bana hic bir cekilisten bise cikmaz ama katiliom yinede 😀 sadece blogum oldugundan tek gfc den takipteyim :) iiki dogggmusss ö.m. 😀😀

    YanıtlaSil
  24. Blogunun doğum günü kutlu olsun Öneri Makinesi. Dediğin gibi umarım uzun yıllar yazmaya devam edersin. Seni okumak çok keyifli :-)

    Benim blogumun doğum günü geçti. Ben de bir çekiliş yapmayı düşünüyorum ama sanırım eylülde ya da ekimde yapacağım.

    Çekilişine tabii ki katılıyorum. doğum günüm 30 ağustos. Belki bana doğum günü hediyesi çıkar :-)

    bol katılımlı bir çekiliş olsun :-)

    YanıtlaSil
  25. İyi ki doğdun iyi ki iyi ki (@asyyucel)

    YanıtlaSil
  26. aaa doğum günü kutlu olsun o zaman blogunun <3

    YanıtlaSil
  27. Nice nice bol yayınlı yıllara.

    YanıtlaSil
  28. ay evet yaaa hep burda birlikte olalım. kitaplar da iyimiş. senin çekilişin de böyle olur zaten. sıkı kitaplar olur :)

    YanıtlaSil
  29. nice senelere :) katıldım.

    YanıtlaSil
  30. Mutlu seneler...takipteyim artık:)

    YanıtlaSil
  31. Nice uzun yıllarınız olsun buralarda.Kitaplar da harika. Çekilişe katılmamak olmaz.Bol şanslar herkese.:)

    YanıtlaSil
  32. Katıldım,Nice senelere...

    YanıtlaSil
  33. Şartları yerine getirdim, google+da paylaştım ve katıldım çekişinize. Daha nice yıllara .:)

    YanıtlaSil
  34. Bloguna nice senelereee!:) Çekilişin bitiş tarihi tam da benim doğum günüm, bunu da bahane ederek katılıyorum hemmen!:)

    YanıtlaSil
  35. Nice senelere. Çekilişe katılıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  36. Nice yıllara! Ben de katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  37. Ben de katıldııım! Facebook ve blog sayfasında bildirmek de ek hak mı diye soracaktım. Herkese iyi şanslar! ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki istediğin sosyal medya da paylaşabilirsin :). Tek şartla aslında iki :), görünür olarak yani herkese açık çekiliş bitene kadar paylaşır ve linkini bu yoruma eklersen :).

      Sil
  38. http://iremvekitaplar.blogspot.com.tr/2017/08/oneri-makinesinden-cekilis.html şöyle şurada paylaştım :)

    YanıtlaSil
  39. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1549077048477402&id=100001253659439 ve böyleee :)

    YanıtlaSil
  40. Bende varım 😊 nasip bekli bu sefer olur 😊g+ yaptım herkese bol şanslar dileriz 😊 sevgiler

    YanıtlaSil
  41. Takipteyim ve bende katılıyorum ^.^

    YanıtlaSil
  42. Dört seneyi deviren bir blog ayakta alkışlanarak tebrik edilir. :)
    Efendim, siteye gir çık gir çık yaptım. Ve en sonunda ben de katılmaya karar verdim. Gel gel gel güzelim kısmından takibe aldım ve katılıyorum inşallah. :)

    YanıtlaSil
  43. Çekiliş için teşekkürler, katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  44. Ne kadar geç görmüşüm ben bu yazıyı :) Öneri makinesinin 4. yılı kutlu olsun. Daha nice nice öneriler sunsun. Takipteyim ve katılıyorum ben dee :)

    YanıtlaSil
  45. heyy:) bitmeden yetişebilmiişiz çok şükür Alper Canıgüz'ün bu romanını çok okumak istiyordum belki çekilişte bize çıkar :)
    instagramdan da paylaştık hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  46. İyi ki doğmuşsunuz. :) herteldenşef sayesinde sizi keşfetmiş oldum. E gelmişken böyle güzel bir çekilişe katılmamak olmaz. Kitap ve kedi insanı olarak belki bana çok yakında olan doğum günüm için hediye olur kim bilir. :))

    Twitter'da ve Google +'da paylaştım.
    https://twitter.com/SndenBndenBzden/status/900286448598994944
    https://plus.google.com/u/0/118358151228428887156

    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil