20 Haziran 2017 Salı

Sevgili Güllük #39 (25. İstanbul LGBT-İ Onur Haftası 2017)

19-25 Haziran arası gerçekleşecek, 25. İstanbul LGBT-İ Onur Haftası 2017 dün başladı. Aramızda Ne Var? temasıyla bu sene yola çıktılar. Bu hafta boyunca dolu dolu bir etkinlik programı sizleri bekliyor ve hepsi ücretsiz. Akademisyenlerin katıldığı paneller, tiyatro oyunları, sinema gösterimleri, sergiler, atölyeler ve birçok etkinliğin olacağı bu haftada etkinlik programı için buraya tıklayabilirsiniz :). Etkinliklerin de duyurulduğu resmi Facebook hesabı için de buraya :). Son gün ise LGBT-İ Onur Haftası Onur Yürüyüşü ile kapanacak.

Ben de kendi çapımda bir Queer Sinema listesi hazırladım, bakmak isterseniz o da burada.


Bu fotoğraflar da benim katkım olsun, kitaplarla gökkuşağı :). İkisini de Instagram'da paylaştım. Üzerilerine tıklayarak hesabıma ulaşıp, Öneri Makinesi'ni Instagram'dan takip edebilirsiniz :).



8 yorum:

  1. yanda anket var yaaa orda neden müzik listesi yok kii. blogunda en çok onu seviyom bana neee yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında var, abur cubura tıklaman yeterli :). Çoklu seçim de yapabiliyorsun :).

      Sil
  2. Merhaba güzel bir yazı olmuş bende facebook etkinlikler kısmında denk gelmiştim güzel etkinlikler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :). Aynen güzel etkinlikler var, fırsatın olursa kaçırma :).

      Sil
  3. Yazı süper olmuş! Happy Pride :) Mabel Matiz - Geziyorum Dünya İşte öneririm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, pek bir şey yapmadım aslında bilgilendirme yazısı :). Biliyorum o şarkıyı çok güzel, Mabel'i ilk albümünden beri takip ederim :).

      Sil
  4. Güzel bir etkinlikler bir göz 😊 Mabel Matiz severim 😀😊 emeğine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim :). Mabel güzeldir :).

      Sil