4 Haziran 2017 Pazar

30 Şarkı Meydan Okuması #30

Ve geldik meydan okumamızın sonuna :). Bu yayında yine şarkımı paylaşıp gideceğim ama başka bir yayında bu meydan okumanın genel yorumunu yapacağım :). Dile kolay bir aydır yapıyoruz iki çift lafım olacak tabi :).

30. Sana seni anlatan bir şarkı

Bana beni en iyi Nina Simone anlatıyor. The Animals'dan bilenler de vardır ama Nina başka söyler :). O güzel sesi ve duruşuyla bu şarkıyla içimi dağlarken eşlik etmekten kendimi alamıyorum çünkü "Life has its problems and I get more than my share" :). Keyifli dinlemeler :).

"Baby you understand me now,
If sometimes you see that I'm mad,
Don't you know no one alive can always be an angel,
When everything goes wrong, you see some bad,
But I'm just a soul whose intentions are good,
Oh Lord, please don't let me be misunderstood"


Nina Simone - Don't Let Me Be Misunderstood


8 yorum:

  1. En sonda golü vurdun gittin :) Cidden çok iyi söyler Nina... Bu yayın sayesinde unutulmuş bir değerli kadın şarkıcıyı yazmaya niyetlendim ben de. Ellerine sağlık.. tüm yayınlar güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de eline sağlık, senin de yayınların çok güzeldi :). Nina başkadır, çok seviyorum :).

      Sil
  2. Coverları zevk veren nadir şarkılardan biri :)

    YanıtlaSil
  3. Evet finalde golü attın :)
    İtiraf etmek gerekir ki çoğu bana hitap etmemişti. Lakin fikrin harikaydı,teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Nefiss bir ses, seçimin harika!Kapanışı güzel yapmışsın.

    YanıtlaSil