4 Mart 2017 Cumartesi

Atıştırmalık #7 (İzlerseniz Zararlı Çıkmazsınız)

Atıştırmalıklarımıza devam ediyoruz :). Bu listedeki filmleri çok beğendim söyleyeyim :). İnceleme falan yapmadım son zamanlarda izlediğim filmlerden bir kesit paylaştım yine. Bir tur daha yazacağım sanırım en son izlediklerimi. Bazı yazdığım incelemeler de var burada bahsetmediğim onları da umarım yakın zamanda yayınlarım. Daha uzun yorumlarda görüşmek dileğiyle :).


The Handmaiden - Park Chan-Wook (2016)




Bu adamın hiç filmini izlediniz mi bilmiyorum ama müthiş işler çıkarıyor. Bu filmde de yine kurgu mükemmeldi. Film üç bölümden oluşuyor. İlk iki bölümden sonra üçüncü bölüm tahmin edilmesi zor değil ama yine de çok güzel. Soluksuz izleyeceğiniz başarılı bir dram ama ara ara güldürmeyi de ihmal etmiyor.

Kış Uykusu - Nuri Bilge Ceylan (2014)




Bu da benim üçüncü NBC filmim ve sıralama da şu şekilde 3 Maymun, Bir Zamanlar Anadolu'da ve Kış Uykusu. Son dönem filmlerini sırasıyla izlemişim yani. Ve ben üçüne de bayılıyorum. Bu film de muazzam.  3 saat 16 dakikalık bir film olunca ister istemez kendimi hazırlayamadan izleyemedim o yüzden gecikti (son dönemden bahsediyorum üç yıldan değil:)) ama geç olsun güç olmasın; karakterleri en büyükten en küçüğüne, senaryosu, görselliği ve oyunculuklarıyla muhteşem bir film. Bir üç saat daha izlettirir yani. Zaten içinde birçok sevdiğim oyuncu bir arada döktürmüşler. Haluk Bilginer, Demet Akbağ, Melisa Sözen, Tamer Levent, Nadir Sarıbacak, Nejat İşler, Serhat Kılıç, Ayberk Pekcan, Mehmet Ali Nuroğlu yani tüm kadroyu saydım ama dediğim gibi hepsinden bahsedilmesi gerekiyor. Muazzam. Hepsini de çok severim, rüya kadro yani. Mutlaka izleyin, yönetmenin filmlerini kaçırmayın. Bayadır da yeni filmi yok merakla yeni projelerini Ebru Ceylan ve Ercan KEsal ile bekliyorum. Bu arada ben de ilk filmlerini izlemeyi bitiririm herhalde.

Beginners - Mike Mills (2010)




Mike Mills'in izlediğim ilk filmi hatta eşinin bir filmini izledikten sonra kendisini keşfettim tesadüf bu ya şu aralar çok duyduğumuz 20th Century Women filminin de yönetmeniymiş yani o filmi de mutlaka izleyeceğim. Bu filmde Ewan Mcgregor başrolde. 75 yaşında babasının gay olduğunu kendisine açıklaması ve kendisinin bir oyuncuya aşık olmasıyla geçmiş ile gelecek filmde iç içe anlatılır. Babası artık saklamadığı cinsel kimliğiyle yeni bir başlangıç yaparken oğlu ise babasının gidişinden sonra aşık olmasını hayata yeniden tutunmasını izleriz. Sade bir film, anlatımı hoş.

Swiss Army Man -  (2016)




Sonunda izledim ve çok şaşırdım ama filme değil konusuna, öncesinde hiçbir bilgim yoktu varsa da algılayamamışım herhalde şaşırdım Paul Dano'yu falan da görünce Daniel Radcliffe o kadar ön plandaydı ki beklememiyordum, denk gelmeyince de şaşırdım:). Konusunu ben çok orijinal buldum, güzel bir senaryo. Muhteşem değil ama beğendim bence izleyin. Güzel bir film olmuş. Ben Paul Dano'yu da sevgilisi Zoe Kazan'a da bayılırım çok severim. Hem oyunculuklarını hem yaptıkları filmleri, çok iyi projelerde yer alıyorlar. En son beraber adaptasyon yaptıkları bir film var merakla bekliyorum. Yapım aşamasında sanırım. Bu arada fark ettim de Harry Potter'dan sonra Daniel Radcliffe'i izlediğim ilk film olma özelliği taşıyor bu film :). Kaç film yaptı ama kısmet bu filmeymiş. Güzeldi buradaki oyunculuğu da. Bence Harry Potter karakterini çoktan arkada bıraktı güzel işler yapıyor. Ben ondan yine böyle orijinal projelerde yer almasını buradan öneriyorum, Daniel'cım böyle devam :).


Öneri Makinesini Sosyal Medyada Takip Edin:

https://soundcloud.com/ms-m-5
https://www.tumblr.com/blog/mubblr
https://twitter.com/onerimakinesi

14 yorum:

  1. KIş Uykusunu hala izlemediğimi hatırlattın bana, sağolasın.
    Beginners da dikkatimi çekti bak. Ona da bakayım ben...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, bekliyorum o zaman izledikten sonra senin de yorumlarını :).

      Sil
  2. bende harry potter dan sonra daniel ı ilk kez siyahlı kadın da izlemiştim. bunun fragmanına da televizyonda mı ne tanıtılırken rastlamıştım konusu ilginç ise izlenebilir açıkçası. teşekkürler güze ilmler güzel bir zevke sahipsin :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :). Benim de birkaç merak ettiğim filmi var. Sen beğendin mi o filmini?

      Sil
    2. Arkadaşımla izleidm o bayapı gerildi ama ben korku filmlerinden pek etkilenmem. Yine de izlenebilir. Birçok korku filmine göre oldukça kaliteliydi radckiffe in oyunculuğu da oldukça iyiydi tavsiye ederim :)

      Sil
    3. Gerilim çok severim ama korku sanırım izlemediğim tek tür :).

      Sil
    4. Korktuğun için mi yoksa saçma bulduğun için mi? Benim ikincisi :)

      Sil
    5. Korkma eyleminden hoşlanmadığım için :)

      Sil
    6. Nice shot diyorum o halde :) 👍👍

      Sil
  3. The Horns'u tavsiye ederim. O da değişik ve anlamlı bir film ex-Harry Potter'ın oynadığı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bakayım ona da duymuştum daha önce de :).

      Sil
  4. İzlersin daha yeni sayılırlar :). Ben teşekkür ederim yorumun için :).

    YanıtlaSil
  5. Beginners benim de izleme listemde. Hem Oscarlı bir film olduğu için hem de Ewan'cığım oynadığı için :-) Kendisine hayranım da :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa oscar mı almış, bilmiyordum 😄 Evan'a kim hayran değil ki zaten ❤

      Sil