20 Ocak 2017 Cuma

#17 Çelınc 4.Gün

4. Etrafındakiler hangi sorunun çözümü için sana gelirler?

Valla öyle bir Güzin ablalık durumum yok, baya yakınlarım dertleşmek için, fikir danışmak için gelir çok çok. Durduk yere hiç öyle aman şu sorunum var dur şunun alnında sorun çözücü, alanında uzman yazıyor bir danışayım diyen yok yani :). Ya da ben hatırlamadım, bilmiyorum. Belki de onlar bana gelmeden seçip anlatıyorlarsa bak onu bilemem :). Ben bu soruyu biraz manasız buldum belki de ben farklı yönden düşünüyorum bilemeyeceğim yani. Arkadaşımın, ailemin derdi var anlatası da varsa gelir anlatır herhalde ayy bu anlamaz bunu geç, bu sorunda uzman bir gidip sorayım demez herhalde :). Sonuçta amaç paylaşmak yani, yükü hafifletmek. Akıl akıldan da üstündür (ve bilimum atasözlerimiz :)) Kendimi düşünüyorum; şuna şunu sorsam, kalanına şunu sorsam, o pek anlamaz onu geç buna danışayım demiyorum herhalde. Diyor muyum acaba bilemedim, blogger kendini sorgulamaya girişti yine, hadi ben kaçar :). Aşağıya da manalı şarkı koydum, halledebilir, üstesinden gelebilirdik falan diyor :). Bu challenge'ın baya kendi içinde bir abur cuburu, müzik arşivi oldu Türkçe alternatif hem de kendiliğinden ama bu ayrıntıyı fark etmek hoşuma gitti bir anda, devam ederim ben böyle sorulara manalı şarkılarla :):):)



Birileri - Halledebilirdik




Öneri Makinesi'ni sosyal medyada takip edin.

Twitter
Tumblr
Soundcloud

11 yorum:

  1. Kaçılmamış bakıyorum :)))

    Bu arada şarkıyı ilk defa dinledim ve evet bizımla :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi önceki soru hiç yokmuşçasına hemen gecesinde yayınladım bunu 😄😄

      Sil
    2. Çok iyi kamuflaj :))) Farketmedim iyi mi :)))

      Sil
  2. Ben,bazen bana sorulan sorulardan bıkıyorum :) Sen şanslısın valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah :) senin zaten meslekten dolayı kaçarın yok :).

      Sil
  3. Benim var bir tane çok sevdiğim arkadaşım, ben anlatmıyorum, hep o anlatıyor. Yıllar içinde dengesi öyle kuruldu ilişkinin, ben de şikayet etmeyi bıraktım. Onun anlatmaya daha çok ihtiyacı var diye düşünüyorum. Kendi dertlerimi başka arkadaşlarıma yıkıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah, oluyormuş demmmekkk :), bizde de mi öyle acaba ben hiç dikkat etmedim ama sanmıyorum ya iyice kafam karıştı sorgulamaya devam :).

      Sil
  4. Ben bu soruyu farklı düşündüm. Mesela şunu diyebilirdin:"İnsanlar kitap ve film önerileri için bana gelirler." Mesela hangi filmi izlesem sorunuma sen yardımcı olabilirsin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :) işte o yüzden blogu yaptım :) Tabi her zaman kişisel olarak da sorabilirsiniz Şule öretmenim :)

      Sil
  5. Cevaplarını okumayı seviyorum, biriktirdim şimdi hepsini okuyorum. :D

    YanıtlaSil