26 Şubat 2017 Pazar

Yazdığı Kitapları Kıskandığınız 6 Yazar (Pazar 6'lısı)

Merhabalar :). Dediğim gibi bu haftanın yazısını da yazıyorum çünkü tema hoşuma gitti. Yalnız hiç ummadığım bir sorun oldu :), şöyle ki ben düşünüyordum ki seçmekte zorlanacağım fakat öyle olmadı aksine listeyi doldurmakta zorlandım. Kendime inanamadım seçerken bir ince elemeci sık dokumacı onu bunu beğenmeyen biri oldum :). Favori yazarlarım kitaplarım var ama kıskanacak kadar birinin kitabını seçerken çok zorlandım. Yine de altı taneyi tamamladım. Bu arada geçen hafta pazar altılısını bir ben yazdım sanırım :), hiç görmedim kimsede.
Eğer varsa yazanlar yorumda belirtin merak ediyorum :).



1. J:K Rowling


Yani, Rowling'i kıskanmamak elde mi. Kaç kere tüm seriyi okuduğum kitaplar yazmış. Ben Harry Potter serisini tabi ki yazmak isterdim. O dünyayı yaratmak eminim çok güzel olurdu.

2. Alper Canıgüz


Onun mizahını kalemini çok seviyorum. Onun kitaplarını zevkle okuduğum için ben yazmak isterdim. Hatta Canıgüz olsam daha çok yazardım çünkü kendisinden bayadır kitap haberi alamadık :(.

3. John Berger


Ben yazdığı kitaplardan ziyade Berger'in kendisini kıskanıyorum :). Müthiş bilgili bir insan. Ben de onun kadar okuyup yazan bilgili biri olmak isterdim. O kadar bilgiden ve düşünceden sonra yazmak zaten şart olurdu :).

4. Samuel Beckett


Aslında sadece bir oyununu okudum ama o kadar güzel o kadar şahane bir oyun yazmış ki Godot'yu Beklerken'den bahsediyorum o oyunu kendim yazmak isterdim. Kendisi bu dünyadan ayrılsa da bu muhteşem eser bizimle.

5. Agatha Christie


O başarılı bir polisiye yazarı, ben de başarılı bir polisiye yazarı olmak isterdim :). Zaten şuraya kadar kimi yazdıysam onun gibi olmak istiyorum :). (Kelime kıtlığı çektim herhalde hepsine aynısını yazdım :).) Onlarca kitap yazıp okutabilmeyi de :).

6. J. D. Salinger


Gerçekten şu ana kadar bu beş altı yazar arasında ortak nokta zor bulunur, her türden şeçmişim yazarları, onu da bunu da olmak istiyorum diye :). Bu yazarı seçme nedenim de çok sevdiğim "Çavdar Tarlasında Çocukları" yazmış olması.


Kimler yazdı bu haftanın konusunu gözümden kaçan vardır belki yazın yorumlara ben de okuyayım zevkle :). Bu arada mart ayının konularını heyecanla bekliyorum umarım bana uygun temalar çıkar da dörtte dört yaparım :). Kendinize iyi davranın, sanatla kalın <3.


Öneri Makinesini Sosyal Medyada Takip Edin:

https://soundcloud.com/ms-m-5
https://www.tumblr.com/blog/mubblr
https://twitter.com/onerimakinesi

9 yorum:

  1. Çavdar Tarlasındaki Çocukları bir türlü okuyamadım, kimisi çok seviyor kimisi de hoşlanmıyor. Hangi gruptan olacağımı merak ediyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Tanımadığım yazarları görmek beni memnun etti, hatta böyle olunca çok seviniyorum. Yeni yazarlarla tanışmak isteğim artıyor. Senin listende de ismini not ettiklerim oldu tabii :')

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel ya bu pazar altılısı vesilesiyle öneri de yapmış oldum :).

    YanıtlaSil
  4. Ya ben bu hafta unutmuştum ki bu ayın en sevdiğim başlığı buydu. :D Hemen gidip yazacağım yazımı. :D
    Çavdar Tarlasında Çocuklar'ı merak ediyordum, Alper Kamu'yu da merak ediyordum merakım senin yüzünden katlanıyor, bu gidişle görür görmez okuyacağım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz yaz daha zaman var :). İki kitabı da okumanı tavsiye ediyorum. Umarım seversin :).

      Sil
  5. Ben bir aydır pazar 6'lısı yazmıyorum ama yazmadığım zamanları telafi edeceğim. Hoşuma giden kategorileri pazar günleri yazacağım.

    Alper Canıgüz'ü hiç okumadım ama sevdiğim insanlar kendisini çok beğeniyor. Onların ve senin yorumuna güvenerek mutlaka okuyacağım.

    Çavdar Tarlasında Çocuklar'ı çok sevdin demek. Ben de hiç sevmedim. Bu kadar popüler olmasına şaşırmıştım kitabı okuyunca. Bana abartılmış bir kitap gibi geldi. Zevkler ve renkler meselesi :)

    Ben de yaptım bu hafta. Blogumdan okuyabilirsin. Bu hafta katılım çok, kategori herkesin hoşuna gitmiş sanırım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarını merakla bekliyor olacağım :). Ben çok severim Çavdar Tarlasında Çocuklar'ı da, Alper Canıgüz'ü de. Okudum, yorum bile yaptım :).

      Sil