10 Eylül 2016 Cumartesi

Çekiliş #2 (Sonuç)

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Başlıktan da anlaşılacağı üzere çekiliş sonucunu yayınlayacağım bugün. Umarım çok bekletmemişimdir sizleri. Katılan arkadaşların hepsine çok teşekkür ediyorum. Ama çok fazla söylememe rağmen çekilişe katılmanın tek şartı olan blog takibini yapmayan arkadaşlar oldu ve üzülerek söylüyorum çekilişe katılamadılar. Bir de bir yorumda daha önce de belirttiğim gibi çekiliş blogları olmadığı sürece dedim ama bunu asıl yayınımda yazmadığım için olsun olmasın herkes çekilişe katıldı. İki üç kez kontrol ettim, hata olmaması için ve direkt link verilmeyenlerde bile açıp baktım uzun uzun. Lafı gereksiz uzattım biliyorum o yüzden işte kazananımız.


1.Beyaz Atlı 
2.bonheur
3.Ayşenur Yılmaz

Çok fazla isim olmadığından dolayı eski usul çekiliş  yapmak istedim ve yine ben çekim işlemini yapmadım. On yaşındaki kuzenim ricam üzerine çekti ve beyaz atlı arkadaşımız nasıl şanslıysa iletişime geçmemesi halinde ikinci ve üçüncüyü çekmesini istedim ve o iki isim yine kendisi oldu 😄. Fazladan çekim yaptık bu yüzden, diğer arkadaşlarımızın da hala şansı devam ediyor yani. Katılan herkese tekrardan teşekkür ediyorum, sizler olmasaydınız bu çekiliş olmazdı. Önceki çekişime göre katılım da fazlaydı. Harikasınız.

Bu arada kağıtları çektirirken fotoğraf çekmeyi unuttum 😄. Sonradan çekilenin de anlamı olmayacağı için paylaşmadım, sizin kadar ben de heyecanlıydım yani. 

Kazananı tebrik ediyorum ve mail bilgilerini yirmi dört saat içinde yorumda belirtirse ben hemen kendisine ulaşacağım ama biliyorsunuz ki araya bayram tatili giriyor. Cuma günü eğer kargo açıksa bırakacağım değilse pazartesi bir aksilik olmazsa göndereceğim. Eğer kendisi cevap vermezse kazananlarımız belli. Herkese güzel tatiller diliyorum ve yeni çekilişler ya da küçük sürpriz fikirleri var aklımda. Takipte kalın, şipşak bir şeyler yapabilirim. Kendinize iyi bakın, hediyesiz kalmayın.

10 yorum:

  1. Tekrardan tebrikler, umarım seversiniz kitapları 😄.

    YanıtlaSil
  2. kazanan arkadaşı tebrik ediyorum. arka arkaya üç kere isminin çıkması gerçekten büyük şans. benim şimdiye kadar hiçbir blog çekilişinde üç kereyi geçtim bir kere bile adım çıkmadı :-) başka sefere artık. denemeye devam.

    YanıtlaSil
  3. Çekilişi kaçırdım ben, yoksa katılırdım. :) Bir daha yaparsan katılırım inşallah. :)
    Beyaz Atlı'yı da tebrik ediyorum. :)
    Bende çekiliş yapıyorum, bakmak isteyebilirsin. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tühh, bir daha ki sefere ben hatırlatayım sana o zaman. Ben de bakayım gidip hemen 😄.

      Sil
  4. Merhaba blogunuzu takibe aldim bende beklerimm 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel gezinmeler, ben de gidip bir bakayım😄.

      Sil
  5. bi daaki çekilişini duyururum yaaa bikaç kişi daha gelir :) bugünlerde yeni dergi yazılarım geliyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dergi yazıları güzel, merakla okuyorum ☺️.

      Sil