4 Ağustos 2016 Perşembe

Öneri Makinesi 2 Yaşında! (Kapandı)

Merhaba arkadaşlar J. Biliyorsunuz ki uzun zamandır yokum. Twitter’dan da bildirdiğim gibi blogda kısa bir ara oldu  (Öneri Makinesi Twitter hesabını takip için tıktık) ve bu arada paylaşımlar durmak zorunda kaldı. Bu arada çok şey oldu ama çok güzel şeyler de oldu. Hem kendi hayatımda hem de blogda. Severek takip ettiğim Sade ve Derin blogunun sahibi Deeptone Öneri Makinesi'ni kendi sayfasında önerdi ve olanlar oldu J. Sayesinde siz bazı mini mini bir takipçilerimle tanıştım. Çok mutlu oldum. Kendisine buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum çünkü sayesinde birçok takipçi Öneri Makinesi’nden haberdar oldu. Hatta muhteşem bir şey oldu ve gelip sevdiler. Ben tabi bu durumdan çok memnun kaldım. Çok mutlu oldum.

Ve gelelim bu yazının amacına. Hediye vermek dünyanın en güzel duygularından biri. Almak da yine bir o kadar güzel 😄. Eğer siz de bu ailenizin bloggerına hediye göndermek isterseniz lütfen çekinmeyin😄. Hediye verirken nasıl konuyu almaya getirdim ama 😂. Alkışlar bana. Konumuza dönersek bomba gibi dönüş olacak dedim ve hediye vermek de enfes bir şey. Bu yüzden sözümü tutmanın zamanı geldi. Başlıktan da anlaşılacağı gibi ikinci çekilişi bugün itibari ile başlatıyorum arkadaşlar :). Bu arada Öneri Makinesi de ikinci yaşını doldurdu, yani bu çekilişi birazda bu yaş kutlaması sayabiliriz; ikinci yıla özel iki kitap :) ve  bir tebriğinizi alırım hani :). Lafı uzatmadan kısaca bu hediyelerden bahsetmem gerekirse sizlere daha önce blogda önerdiğim isimlerden seçtim. Ve aşağıda gördüğünüz her şey sizin. Ola ki biraz benimle sohbet etmek isterseniz devamını okuyun. Ya yok bir aydır kafamız rahat ne dinleyeceğim seni diyenler aşağıdaki kırmızı başlığa geçsinler hemen, hiçbir kural kaçırmayacaklar çekilişle alakalı 😄. 




Gelelim çenesi düşük beni okumayı özleyen ya da dur bakalım ne diyor bu geveze diyenlere. Efenim kitaplarımızdan ilki Yalçın Tosun. Beni baştan beri takip edenler aşinadır ama yeni gelenlere de bilgi vermek gerekirse şöyle ki ben iflah olmaz bir Yalçın Tosun hayranıyım. Son kitabı çıktığında YKY'de daha koliden çıkarken alıp hemencecik okumuşluğum vardır. Hatta geçmiş yıllarda yazdığım Yalçın Tosun Sevmek adlı yazımı da okuyabilirsiniz. Blogda bu kadar yer vermişken hala henüz okumayan varsa umarım benim vesilemle bir kişi daha bu güzel yazarı kütüphanesine katar. Herhalde artık fahri Yalçın Tosun promotörü falan oldum denilebilir 😂. Kendi arkadaşlarıma da önerdiğim hatta hediye ettiğim yazarlardan biri oldu.



Diğer kitap seçimi ise komik oldu. Tabi ki kitap komik değil. Gayet sevdiğimiz bir yazar kendisi fakat nedense şiir düşkünü olmadığımı bastıra bastıra söyleyip yazmama rağmen hep şiirle bu blogda iç içe olup bir de utanmadan hediye ediyorum. Galiba inkar etmenin manası yok, ben içimde seviyorum şiiri. Fotoğraflardan da gördüğünüz üzre diğer hediye kitap Cemal Süreya'dan seçme şiirler. Bu kitabı yine takipçilerim bilir ki benim iki yıldır bitiremediğim, etinden sütünden yararlandığım Reading Challenge'ım 😄 vasıtasıyla okuduğum nadir kitaplardan biridir kendisi. Sevdim de. Zaten YKY'nin bu basımlarını sevdiğimi de söylemiştim benim gibi hangi kitabı alacağını seçemeyenler için ideal olmuş. Misal bu kitap resmen Cemal Süreya şiirine giriş 101.Tabi ki bunların yanında alet edevatsız olmaz. 




Diğer çekilişte de olduğu gibi defter ve benim yaptığım el emeği göz nuru iki ayraç da çekilişimize dahil. İstanbul manzaralı bu güzel defteri severek aldım. Bende de birçok İstanbul manzaralı olanı var çünkü ben tam bir defter aşığıyım. Bu ayraçlardan biri size diğerini de lütfen kitap okuyan güzel arkadaşlarınızdan birine blog hatırası olarak hediye verin ☺️. Çok mutlu olurum bir de ikinizin de kullanıp beraber çekilmiş fotoğrafı olursa tadından yenmez hani. İşte böyle. Nasıl olmuş mu güzel dönüş? Valla olmuş bence😄. Yukarıda da dediğim gibi buralar hep sohbet muhabbet ee özledim de sizleri ondan. Siz de buralara kadar gelip okuyup bana katlandı iseniz ne mutlu bana.




Sen heyecanlı okuyucu bu tarafa... Şimdi gelelim kurallara. Yine değişen bir şey yok. Blogumu takip edip yorum bırakmanız eğer zaten takip ediyorsanız çekilişe katıldığınıza dair yorum bırakmanız yeterli. İşte bu kadar kolay. 

Tabi ki ekstra hak kazanabilir, şansınızı arttırmak isteyebilirsiniz. Bu sefer işi büyütmek istiyorum. Nasıl mı? Önceki çekilişte Öneri Makinesi'nin sadece twitter hesabı olduğundan (takip için buraya) başka mecralarda ek hak olmuyordu. Bu sefer twitter, facebook, instagram veya blogunuzdan istediklerinizden herhangilerinde bu yayını paylaşabilirsiniz, hepsi +1 hak olacaktır. En azından çekiliş bitene  kadar görebileceğim şekilde bu yayını paylaşıp çekilişi duyurur ve tabi ki aşağıda yorumlarda bu linki koyarsanız ek haklarınız sayılacaktır. Instagram paylaşımı için hediyelerin fotoğrafını çekiliş linkiyle paylaşmanız benim için yeterli. Dediğim gibi lütfen çekiliş sonuna kadar en azından görünür olsun ki ben de paylaşımlarınızı görebileyim ve size ek hak yazayım. Mutlu mesut sonra da çekilişi bekleyelim. Yorumunuzda da paylaştığınız linkleri vermeyi unutmayın :).

Bu sefer her ne kadar çabucak sizlere hediye etmek istesem de bir ay sabredeceğim :( ve 4 Eylül 2016 saat 23.59 (hihi) çekilişin bitiş zamanı. Çekiliş sonucunu kısa bir süre sonra da sizlerle paylaşırım. Sonucu random.org'dan mı yapsam elden mi hala karar veremedim onun için de yorumlarınızda hangisini tercih ettiğinizi yazabilirsiniz. Karar sizin. Benim tek derdim bu güzel kitapları bir an önce size ulaştırmak. Kargo ücreti tabi ki bana ait merak edenlere. Yurt dışı maalesef imkan dışı. Sanırım hepsi bu kadar baya uzattım artık şimdi sıra sizde. Umarım siz de Öneri Makinesi'ni çokça özlediniz bu kısacık arada ama merak etmeyin yeni öneriler artık başlıyor, takipte kalın. Sizleri seviyorum 😘😘😘.

13 yorum:

  1. Hep aklimdaydi oneri makinesi nerelerde diye sukur kavusturana. Hayatimda katildigim ilk cekilis olacak. Sansli olan kazansin :) Kitap,defter ya da envai cesit kirtasiye malzemesi deyince akan sular durur zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de çok özledim sizleri ☺️. Ne güzel ilk çekilişinizin buraya denk gelmesi, mutlu oldum. Benim için de öyle😄. Bol şanslar.

      Sil
  2. öncelikle blogunun ikinci yılı kutlu olsun. benim blogum da iki yaşında, seninkiyle yaşıtmış :-)

    seni zaten takip ediyordum, çekilişe katılıyorum. google hesabını takibe aldım ve çekilişini paylaştım. linki burada: https://plus.google.com/u/0/115476914467444976905/posts

    bol katılımlı bir çekiliş olsun ama ben kazanayım :-) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, desenize blog yaşıtıyız 😄. Şansınız bol olsun ☺️.

      Sil
  3. Tebrik ederim öncelikle.. Kutlarım 2 yaşınızı, maşallah.. İnşallah gönlünüzce olur herşey.. Katılmak istiyorum bu çekilişe çünkü Cemal Süreya hayranıyım 😍😍 bloğunuz takibimde zaten epeydir, Twitter hesabınızı da şimdi keşfettim oradan da takipteyim 🤗

    Bence Random.org ile yapın.. Herkese bol şans 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için ☺️ Çekilişe katılmanın tek şartı blogda takipçim olmak ama ben sizi göremedim izleyiciler arasında 😔 Belki görünmez olarak izliyorsunuzdur onu kontrol ederseniz çekilişe katılımınız gerçekleşecektir 😄 İsterseniz bu yayını twitterda da paylaşıp linkini burada verirseniz bir ek hakkınız olur yukarıda da dediğim gibi ☺️. Bol şanslar.

      Sil
  4. Bloğunuzu yeni keşfettim :) Ve kitaplar söz konusu olunca da dayanamayıp hemen çekiliş postunuzu okudum. Anlayışınıza sığınıyorum :) Teşekkürler. Sevgilerimle,
    Nurunrenklidunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldiniz, kitaplar söz konusu olunca hepimiz biraz heyecanlanmıyor muyuz sanki? ☺️, bol şanslar.

      Sil
  5. Çekiliş hesapları olmadığı sürece hepsi mümkün 😄. Bol şanslar.

    YanıtlaSil
  6. Tekrardam hoşgeldiniz :)

    https://plus.google.com/105861611828337030009/posts/HMZxEE7x1y6

    soner.karasu54@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum, teşekkür ederim😄. Çekilişe katılmanın tek şartı blogu takip etmek. Eğer siz de görünür olarak blogu takip ederseniz ben de ek hakkınızla beraber çekilişe dahil edebilirim sizi ☺️. Bol şanslar.

      Sil
    2. takibe de aldım umarım olmuştur.

      Sil
    3. Katılımınız gerçekleşecektir, bol şanslar.

      Sil