5 Haziran 2015 Cuma

Abur Cubur #13

Yine bir "Girl Power" listesi yapalım ama bu sefer Türkçe :) Daha önce şarkılarını çok paylaşmadığım isimleri koymaya çalıştım ve eski yeni ayırt etmedim :). Bu listeyi yapmakta neden geç kaldım ben de bilmiyorum ama eğer siz de bu birbirinden yetenekli kadınları hala dinlemediyseniz çok şey kaçırdınız :).


1. Sertab Erener'in eski albümleri değerlidir, güzeldir. Bu da onlardan biri. Ara ara yine paylaşmalı. Ve tabi Levent Yüksel'in vokaliyle şarkı mükemmelliyete ulaşır.



2. Birsen Tezer'in adı yeter. Olmazsa olmaz.



3. Deniz Sipahi de üretken sanatçılardan biri. Sözü müziği kendisine ait şarkıların yanı sıra (misal "Kırmızı") çok güzel coverları da vardır.



4. Ajda Pekkan'ın da mükemmel eski şarkılarından biri.



5. Six Pack yine çok güzel coverlar yapan, kendi şarkıları da olan cici mi cici bir grup.


6. Sesi güzel, şarkıları ayrı güzel güçlü bir kadın ses Jehan Barbur'un en sevdiğim şarkılarından biri "Leyla", hem güzel hem de çok tatlı bir klibi var. "Seni Seviyorum" ve "Gidersen" gibi bir sürü bilinen sevilen şarkıları var ama ben az bilinen ilk çıkış şarkısını paylaşmak istedim. Bu arada Jehan Barbur'u keşfetmem yine bir gün Dream Tv izlemem ile gerçekleşmiştir :).




7. Ve benim en güzel, en asil kadınlardan biri olarak gördüğüm ve en sevdiklerim listesinde yerini alan Zuhal Olcay ile şimdilik bu listeyi bitiriyorum :).


2 yorum:

  1. Yayında benim için özel iki şarkı var. Zuhal'in şarkısı boğazda adeta bir düğüm. Ajda'nın baksana talihe'sinin Fransızca versiyonu da çok severek dinlediklerimdendir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Zuhal Olcay'ın şarkısı öyle :). Ajda'nın şarkılarının çoğunun (tabi ki eski albümlerinden) fransızca şarkılardan adaptasyon olduğunu biliyorum, dinledim de ama bu versiyon o kadar iyi ki orijinal olanına bakmamışım. Onu da hemen dinleyeyim :) Teşekkürler.

      Sil